Закон України “Про захист прав споживачів” дозволяє покупцеві повернути або обміняти куплений товар з двох причин:

Товар не відповідає заявленому виробником якості.

Розгляд питання про ремонт / компенсації / обміні / поверненні товару може бути виконано за умов:

  • дотримуються всі умови отримання товарів з розділу “Доставка”
  • покупець зберіг супровідні документи, чеки, заводську упаковку і сам товар, а на email semena-dnepr.org.ua відправлені
  • Претензія до товару, яка включає в себе: ПІБ і телефон замовника, номер замовлення, докладний опис проблеми, кілька фото товару (брак крупним планом), серійний номер упаковки.
  • Копія Акта про огляд, оформленого в офісі Транспортної Компанії (якщо є недостача і / або псування товару під час отримання товару).

Товар відповідає всім вимогам покупця, але з якоїсь причини не влаштовує його.

Віддалений продаж і доставка мають свої особливості, і ми це розуміємо. Тому зобов’язуємося повернути гроші, обміняти товар або включити суму в рахунок майбутніх замовлень, якщо клієнт дотримується такі умови:

  • скарга від клієнта надійшла не пізніше 14 днів з моменту отримання товару
  • продукт зберіг товарний вигляд, споживчі якості, упаковку.
  • товар повертається аналогічним отриманню способом, з усіма супровідними документами
  • клієнт сплачує вартість зворотної доставки
  • в компенсацію входить тільки вартість самого товару (вартість пересилки, комісії і т.д. – не входять)
  • якщо товар отримано по акції з безкоштовною доставкою, то з вартості товару віднімається вартість послуг первісної доставки.

Грошова сума за товар перераховується замовнику на банківський рахунок або поштовим переказом протягом 14 днів після отримання інтернет-магазином товару, що повертається.